luni, 11 octombrie 2010

Intr-o gara.

Cu referire la postul din vara despre trenuri/trenul vietii revin cu acest titlu pentru a vorbi despre o anumita oprire a trenului. Este clar cea mai cautata destinatie turistica, se spune ca mai ales de femei. Sunt incantate pana la lacrimi. Mie daca mi place? Poate dar as vrea mai spontan...calatoriile planificate in cel mai mic detaliu nu sunt chiar pe gustul meu. Am o prietena care a ajuns acolo de curand. Din acest motiv (dar si alte scrieri literare internautice ) m'am gandit ca aceasta destinatie merita pusa aici.
Unde este? Gasesti pe fiecare continent, se merge in doi, calatoria seamana sau nu in functie de "turisti" si gusturile lor pentru...mijlocul de transport, imbracaminte etc.
Se cheama NUNTĂ.
Nu stiati ca este o destinatie turistica, aflati acum. Da...poate fi o calatorie de placere sau de...afaceri. Ca spectator la nunta cuiva te bucuri, razi,canti, dansezi, bei, mananci. Nu stiu de ce totusi niciodata nu m'am putut bucura cu tot sufletul. Aseara am fost cel mai aproape. Nelipsita de evenimente si oameni interesanti mi-a dat o senzatie bine...la fel si vinul..As fi baut si bere daca m'ar fi invitat cineva...eventual mirele dezmatat si cu camasa pe afara.
La nunta ta m-a impresionat sinceritatea, sufletul pus in tot. Felicitari!
Daca stiti cum sa calatoriti la nuntă, duceti'va. daca ajung pe acolo o sa va scriu...la post restant.

Eu imi voi da jos rochia si in costum de baie si jartelute voi inota intr-o seara de vara in mare...la Vama Veche....

0 comentarii: